Feeling of having

29. ledna 2011 v 9:17 | Citová Prostitutka |  Citová prostituce
Přemýšlela jsem nad tím, proč mi pan R věnoval tolik času a duševních sil. Dneska už není cool opisovat semestrální práce z internetu; dneska frčí něco úplně jiného. Nechte si ji napsat přímo svým pedagogem.


A teď zase zpátky na zem. Opravdu se stydím, že těch několik tučně popsaných stránek, co se líně povalů v paměti mého externím disku, sepsal právě on. Neřekla jsem si o pomoc. Nechtěla jsem mezi nás plést školu. Co víc, nechci, aby si snad myslel, že mě zajímá kvůli benefitům, co z našeho vztahu mlčky plynou. Popravdě řečeno, vem to všechno čert. Nic si nestojí na mém žebříčku hodnot tak vysoko jako ON. A to tvrdím se zcela vážnou tváří. Jako alibi bych se zatnutými zuby mohla použít fakt, že když viděl, jak se v tom svém zadání doslova koupu, přispěchal na pomoc.

Buď jak buď, nezasloužím si to. Drásá mě pomyšlení na to, že teď už pan R ví, že nejsem dokonalá a zdaleka ne všechno zvládám levou zadní. Jsem až k pláči průměrná.

Soustředěný výraz a nepřetržité zírání do monitoru; to byl náš chléb a sůl po celou noc. Místo abychom se milovali, dřeli jsme na mé práci, která původně měla být samostatná a výhradně dílem toho, komu byla zadaná. 

Příští týden to bude jedna velká fraška. On je ten, kdo mi bude práci hodnotit a přidělovat známku. Zřejmě si chtěl pojistit, že na další pokus u zkoušky projdu; budu mít soukromé doučování. Z legrace do mě rýpe, že by si za to normálně nechal platit. Já jsem prý výjimka - můžu v naturáliích.

Moje pocity jsou takové podivně rozdvojené. Nerozumím tomu, že člověk s takovým intelektem a nadhledem na mě něco vidí. Jsem stejná jako stovky ostatních. Na druhou stranu si své malé vítězství užívám a nepřeji si nic jiného, než aby to pokračovalo. Nejlépe donekonečna. A nebo ještě dál.

Špatná zpráva je ta, že čas letí. Dobrá zpráva je ta, že vy jste pilot.
 

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Eloush Prdloush Eloush Prdloush | Web | 29. ledna 2011 v 10:47 | Reagovat

Každá věta je jako sekunda romantického filmu :)).

2 Bezejmenná* Bezejmenná* | Web | 29. ledna 2011 v 11:07 | Reagovat

Nikdo přece není dokonalý ;)

3 Nikolas Nikolas | E-mail | Web | 29. ledna 2011 v 11:08 | Reagovat

Páni... přemýšlím, jaké by to bylo se zmocnit některého z mých profesorů :)
Hmmmm :-?  :-D

4 b.W. b.W. | Web | 29. ledna 2011 v 11:54 | Reagovat

nikdo neni dokonalý, ale on tě tak určitě vidí, i když si neumíš pomoct s nějakým blbým zadáním.. a co:) hlavnu vzhůru. pro něj jsi jediná. ne jako stovky jiných.

5 alfalfa alfalfa | Web | 29. ledna 2011 v 12:00 | Reagovat

Mamka mi vždy rozprávala, že chlapi majú radi, keď nám (ženám) môžu v niečom pomôcť. Takže si to užívaj, že bol ochotný sa s tvojou prácou celú noc trápiť, musí ťa mať naozaj rád, pretože toto by len tak niekto neurobil.

6 aeliren aeliren | 29. ledna 2011 v 13:50 | Reagovat

Doufala jsem, že to zvládneš bez protekce. A že když by náhodou ne, že nějaký to protekčení se uskuteční v rovině, se kterou můžou normálně počítat i jiní lidé. V rámci zachování fér hry a aspoň minimálních morálních hodnot. Neříkám, že je špatné, že ti pomáhá. To se je jaksi automatické, předpokladatelné a není na tom nic zlého. Vadí mi, že je vám jedno, že on to bude i hodnotit. Doučování, vysvětlování, přednášky navíc, korekce a opravy,  ano, ale vypracování a hlavně HODNOCENÍ práce? Já bych se radši od zkoušky nechala vyhodit. Ale možná jsem jen přehnaně upjatá a dneska se taková věc nenazývá podvodem, ale jen bratrskou výpomocí v rámci kladných učitelsko-studentských vztahů, což je program podporovaný ministerstvem školství, tak co by na tom bylo špatného...

Co se týče dokonalosti vs. průměrnosti. Uvědomění si vlastní nevýjimečnosti je vždycky rána pod pás. Každý nerad vidí, že v oblasti, kde se zdálo že je bezchybný, najednou nějaké ty vady jsou a že třeba i nejsou malé. A jsem ráda, že se nebráníš jako těch milion dalších lidí, kteří řeknou že jsou stejně lepší než všichni ostatní a že vlastně chyby nemaj, že se jen na to vykašlali a že kdyby chtěli a... další kecy :).

[5]:Trápit se celou noc s prací pro přítelkyni není nijak výjimečné. Je to jen potvrzení zdravého vztahu. Je to hezké a milé a CP by si toho měla vážit a užívat, ale nic extra to není. Protože takovou věc by měl výt schopný udělat každý opravdový partner.

7 Aailyyn Aailyyn | Web | 29. ledna 2011 v 18:11 | Reagovat

[6]: Taky bych se radši nechala vylít. Kvůli tomu, že nemám ráda protekci a podvádění a taky kvůli vlastní hrdosti. Zvládla jsem to? Fajn, jsem dobrá. Nezvládám to? No, tak je asi holt nutný si statečně vyžrat, co jsem si nadrobila. Ano, od něj je to milé (nicméně pomoci by opravdu chtěl každý chlap, který za něco stojí), ale v téhle rovině studenta a kantora, je to podvádění a to není vůbec nijak úžasný a opěvováníhodné. A asi aeliren jediná se to nebojí nahlas nazvat pravými jmény.

8 Smyle Smyle | Web | 29. ledna 2011 v 20:41 | Reagovat

Oh, ty chodíš se svým kantorem? To se máš, já bych chtěla, ale nemůžu. Ale ty jsi se o jeho pomoc neprosila, ne? Takže to s tím podváděním není tak hrozné.

9 aeliren aeliren | 29. ledna 2011 v 21:19 | Reagovat

Není hrozné? Ty si dokážeš vážit lidí, o kterých víš, že jejich úspěchy jsou falešné, že se o ně nezasloužili? Ty dokážeš někoho ocenit, když víš, že je to podvodník? Je jedno, jestli CP prosila nebo ne, jestli chtěla nebo ne. Odmítnout mohla (a měla) v každém případě. A i kdyby to nebylo z její strany tak hrozné, protože se neprosila, jak "hrozné" to je z jeho strany? Já bych tedy za partnera nechtěla někoho, kdo by buď nebyl ochoten snést můj případný neúspěch nebo kdo by byl ochoten jen tak, kvůli ušetření (zasloužené) práce navíc podvádět.
Chápu, že většině z vás to přijde "jen" jako škola, jako nějaký "bezvýznamný úkol" a pitomost, kterou "proč dělat poctivě, když je to stejně jedno". Ale život se skládá jen z takových "pitomostí" a "bezvýznamných" věcí, skutků, činů a to, jak se k nim člověk postaví je podle mě jeho měřítko, jeho hodnota jako morálního člověka. A být CP - ačkoliv my víme, jak dokáže být otrlá v mezilidských vztazích - po takovéhle věci bych se nedokázala sobě podívat do očí. Ale každý má asi jiný metr a dost možná neznám všechna fakta. Nesoudím, neházím kamenem, jen říkám: podle mě je tohle špatné.

10 Smyle Smyle | Web | 29. ledna 2011 v 22:10 | Reagovat

[9]: Neříkám, že to není hrozné. Jen jsou i horší věci. Odmítnout to mohla. Neudělala to. A co? Tak to není její práce, je to sice špatný, ale vždyť... no to je jedno. Došly mi argumenty. Já bych to taky neudělala, ale prostě už se stalo.

11 Michelllesss Michelllesss | Web | 30. ledna 2011 v 11:48 | Reagovat

Takhle to fungovalo vždycky a je to jen dobře... kdo se má s těma prácema do školy pořád srát :-)

12 Říjnová Říjnová | Web | 30. ledna 2011 v 12:24 | Reagovat

Hlavně, že tu všichni říkáte, jak byste to neudělaly... Až by došlo na lámání chleba, tak by se vidělo. A já třeba rovnou říkám, že bych to udělala. A když už tak kritizujete, není to jen její chyba, ale i pana R. To on se s tím bude muset vypořádat. A rozhodně je lepší, když jí s prací pomůže, než kdyby to zkopírovala odkudkoliv.

13 aeliren aeliren | 30. ledna 2011 v 13:25 | Reagovat

[11]: Třeba ten, který chce něco doopravdy studovat a o ten studovaný předmět se doopravdy zajímá? A je smutné, že vy to považujete za standart. Já taky studuji, ale tohle nedělám. A zvládám to i bez toho.

[12]: Ano, to by se vidělo. A oceňuji, že ty máš aspoň koule na to přiznat, že ti podvod nevadí. Mně ano. A pokud mluvíš o mé kritice, považuji za stejně provinilé oba dva.

S "mírou špatnosti" zkopírování je to diskutabilní - to by CP ten podvod udělala sama a jeho následovné hodnocení té práce by pak alespoň nebylo hodnocení práce sepsané jím.
A CP sama napsala, že nepomáhal, že napsal. Což je rozdíl a je to samé, jako kdyby ji zkopírovala. Protože na tom nepracovala.

...
Navíc mě teď ještě napadlo, že by pan R. možná také ocenil, aby CP byla v tomhle víc hrdá a jeho pomoc odmítla - alespoň by to ukázalo, že je výjimečná - protože jak píšete vy, vy byste to udělaly s klidem a ani by vám na tom nepřišlo nic divného.

14 Říjnová Říjnová | Web | 30. ledna 2011 v 14:05 | Reagovat

[13]: Neřekla jsem, že bych to udělala s klidem, jasně že by mě to taky žralo. Ale tohle je podle hesla nabídni někomu pomocnou ruku a sebere ti celou paži. Nemám moc ráda podvod, jenže když si s něčím nevím rady, beru to, co se nabízí.
Nemyslela jsem jen tvou kritiku. Sice s váma souhlasím, že to je špatné a nemá se to, jenže se nemá kouřit a nezletilí nemají pít a nemá se být vzhůru dlouho do noci.
Ale nemá cenu to tady rozebírat a spamovat;)

15 Nikolas Nikolas | E-mail | Web | 30. ledna 2011 v 17:22 | Reagovat

Já si sice taky myslím, že je to špatný, ale na druhou stranu chová se tak asi každej, kdo dostane příležitost... proč toho nevyužít? Já sice podvody nemám ráda, ale osobně bych se tomu nebránila. :)

16 Pochybující Pochybující | 30. ledna 2011 v 17:35 | Reagovat

Nepřijde ti, že si protiřečíš? Sice nemáš podvody ráda, ale nebránila by ses tomu?! Pak se nesmíme divit, že český národ je tak zkorumpovaný  jako žádný jiný. Od ostatních očekáváme, /politici, doktoři, policajti../ že budou jednat čestně a bezúhonně, ale proboha nechtějte to po mně, že?

17 Pochybující Pochybující | 30. ledna 2011 v 17:43 | Reagovat

Ad CP: Podívej se na to reálně-muži si nevybírají partnerky jen na základě inteligence a schopností. I když je to vlastnost jistě kladná a může usnadnit proces okouzlení. Nicméně málokterý muž snese partnerku, která je inteligentnější než on sám. Vyplývá to prostě a jednoduše z jejich ješitnosti. Každý chlap je ješitný :-)Jsem zvědavá, jak bude tvůj příběh pokračovat a jak se to vše bude vyvíjet v naváznosti na fáze zamilovanosti..

18 marii ash marii ash | 30. ledna 2011 v 17:59 | Reagovat

nechci tě nák naštvat promin předem ale přemyšlela si i o variantě že tohle dělá s více holkama jakože si vždy jednu vybere na ty studia její ... ale samozdřejmě to nejspíš tak nebude a přeju ti to :)

19 Tabitha ren Moore Tabitha ren Moore | Web | 30. ledna 2011 v 19:08 | Reagovat

Být naprosto dokonalá by znamenalo nemít žádnou chybičku a takového člověka by znehodonocovalo už jen to.Být naprosto dokonalým je handycapem, protože na lidech máme rádi přece ty chybičky ne? Aspon ty malé.....A s tou pomocí, dokud je ochotný ti to dělat a nevidí to, jako využívání tak, proč se nad tím pozastavovat...

20 miloSKo miloSKo | E-mail | 31. ledna 2011 v 13:57 | Reagovat

Padajú tu v diskusii slová ako podvod, ale ja tu podvod nevidím. Podvod by to bol, keby si na to vykašľala, nechala kompletnú prácu na pánovi R a sladko spala celú noc. Myslím, že znižuješ svoju zásluhu na tom, že tá práca vznikla, ale medzi riadkami čítam, že si k tomu dosť prispela. A že Ti pomohol? Urobil to myslím veľmi rád.
Keď sa mi niečo nedarí a niekto mi podá pomocnú ruku, tak ju nebudem odmietať.
Masochisti nech sa trápia sami...
Ruku na srdce, kto z kritikov má okolo hlavy svätožiaru???

21 renuška renuška | Web | 31. ledna 2011 v 15:03 | Reagovat

... aneb kdo je tu bez viny, ať hodí kamenem ...

Chtěla jsem jen napsat, že nemusíme být dokonalí, ale je důležité, abychom si uvědomili, že jsme jedineční. Nikdo na světě není jako my (nehledat v tom sebestřednost a nafoukanost, ale holý fakt), jsme originál a tak bychom na sebe také měli pohlížet. Pokud bychom tu nebyli, vzniklo by místo pro někoho druhého, ale nikdo by ho nevyplnil jako my. Takže je dle mého názoru velká chyba o sobě samotném pochybovat v tom směru, že jsme snadno nahraditelní. Už jen tím o svou pozici přicházíme, že si ji vůbec připouštíme. Je-li to výhodou nebo ne, ponechám na každém.

22 l-6 l-6 | Web | 1. února 2011 v 18:05 | Reagovat

Každému se to může stát. Nesuďte, přátelé, nikdy nevíte, kde a kdy se setkáte s takovouhle "odsouzeníhodou" skutečností jako je poměr s kantorem. Nemluvě o skutečnosti, že autorce pomáhá s prací. Něco o tom vím. :-D

23 aeliren aeliren | 1. února 2011 v 18:59 | Reagovat

Poměr odsouzeníhodný není. Je vskutku nanejvýš příhodné, že takové páry existují a považuji to za celkem ideální variantu společného základu. Odsouzeníhodný je tu jen ten problém "výpomoci" podle tebe "podvodu" podle mě. Jak by to vidělo vedení fakulty si netroufám říct, pan R. se asi neděsil jen tak, že by spolužáci mohli zjistit, že s CP chodí.

24 Beze jména Beze jména | 1. února 2011 v 19:03 | Reagovat

Souhlas se slečnou aeliren. Vždy jsem měla za to, že studium je především o jednotlivci, takže jsem v tomhle ohledu možná až přehnaně zásadová (upjatá). Nenechávám si s pracemi ani radit, ani je nikomu nedávám pro případnou gramatickou korekturu číst, nepoužívám taháky. A nedělám to proto, že by mě výsledná známka následně netěšila, jen prostě chci, aby těch pár písmenek před / za jménem bylo o tom, co jsem dokázala sama. Ale možná na tom má vliv i fakt, že studuju v zahraničí, kde se se na podobné záležitosti dívají jinak. Existuje tu jistá důvěra i přísnost. Dozor během zkoušek odchází, práce i testy se hodnotí anonymně... Nicméně pokud se prokáže, že člověk u zkoušek opisoval nebo že svou seminárku (esej) nenapsal sám, čeká ho nemilosrdné a okamžité vyhození z univerzity.

25 housefly housefly | 1. února 2011 v 21:18 | Reagovat

Pochybující: máš strašně, ale strašně omezenej názor, co se týče hodnot, dle kterých si muži vybírají své ženy. víc se mi to snad ani rozepisovat nechce

26 Aailyyn Aailyyn | Web | 1. února 2011 v 21:40 | Reagovat

Každý si může mít poměr s kým uzná za vhodné. Je diskutabilní, jestli je vhodné, aby osobní věci zasahovaly do pracovních. Ale v téhle konkrétní situaci nějak nerozlišuju práci napsanou spolužačkou, ve škole nezainteresovaným přítelem, který mi chtěl z čiré lásky pomoci anebo pedagogem (ledaže v případě CP to fakt nemůže rupnout, kdyby to za ni napsala kámoška, je riziko, že se to provalí). Výsledek je ovšem pořád stejný. Práce není moje. A takovou bych nechtěla nijak prezentovat a dostat za ni hodnocení. Spíš mě zaráží, že pro hodně diskutujících je to v pořádku, je to norma, neb to tak dělají stejně přece všichni. Možná dělají, ale já mám tedy svůj rozum a ještě pořád se rozhoduju výhradně podle něj a ne podle "všech", co je správně. Zajímavé je taky to přesvědčení, že příležitost dělá zloděje a že jsme za (trapné) moralisty jenom, když nemáme tu stejnou možnost. (Nedejte se vysmát, napsat si tahák anebo někoho ukecat ke kontrole, napsání čehokoli, to si umí zařídit kdekdo, stačí chtít. Jmenovala to tu slečna Beze jména.) Nu, každý svého štěstí strůjcem, když to nevadí ani CP ani panu R. tak prosím. Mně by to vadilo, ale holt mám asi jiné hodnoty a obklopuju se taky jinýma lidma, kteří by mě v podvodu rozhodně nepodpořili.

27 Mystery Mystery | 1. února 2011 v 23:50 | Reagovat

Upřímně na to nevidím nic moc čestného, ale na druhou stranu bych brečela z toho neustálého umravňová a vystupování, jakože: Jste podvodníci, já jsem jako lilie...

28 aeliren aeliren | 2. února 2011 v 0:19 | Reagovat

[27]: Žádné umravňování se tu nekoná. Nikdo neřekl, že by se CP/resp. pan R měl/a styděť, jít se zahrabat, nebo se jít napráskat. Ani ji/ho nikdo neodsuzuje jako špatného a nemorálního člověka. Pouze prezentujeme svůj názor, že toto je špatné a nazýváme to podvodem. V podobném duchu jako ty bych mohla příspěvky "protistrany" nazvat výmluvami, vykrucováním a obhajováním zla, ale jen těžko to bude pravda, když jen říkáme, jak danou situaci chápeme a co bychom dělali my v podobné situaci - Zkrátka před tím než někoho obviníš s neoprávněného kázání, všimni si, že nikdo neodsoudil žádného člověka jako nemravného, byl tak ohodnocen pouze tento jeden konkrétní čin.
A ačkoliv souhlasím s "nikdo není zcela bez viny", já za sebe můžu prohlásit, že v tomto ohledu, tak jak tady píšu jsem nikdy nepodváděla. A vždycky je mi smutno z toho, že se předpokládá, že lžu, ačkoliv pro to neexistuje absolutně nic, kromě dojmu, kteří někteří mají (možná podle sebe?) že "podvádí každý".
To je to tak těžké pochopit, že doopravdy jsou lidé, kteří se bez takových "podpor" ve studiu obejdou?
A pokud chápeš, že jsou, je problém uznat, že mají stejně jako ty právo napsat svůj názor a sdílet svoje zkušenosti?
Ono říkat, že člověk se na netu lakuje na bílo jde snadno. Stejně tak jako odsuzovat a zatracovat. Ale někteří mají dost inteligence (nebo slušnosti, v tomto případě je to zaměnitelné), aby se takových věcí vyvarovali.
Pokud je ti do pláče, protože TY máš dojem, že lidé, kteří říkají, že CP podváděla (nebo bude podvádět, pokud tu práci ve formě, jak byla popsaná v tomto čláku odevzdá) jsou zlí a chtějí tady svojí předstíranou morálkou někoho poučovat, pak je mi do pláče z toho, že lidé už dneska neuvěří ničemu jinému než tomu špatnému.

29 Aailyyn Aailyyn | Web | 2. února 2011 v 0:59 | Reagovat

[28]: To je, milá aeliren, marná snaha. Nikdo nevyhraje, nikdo neprohraje, mír taky nenastane. Dva tábory, jeden názorově trvá na moralistech, kteří kecají o podvodu a přitom sami mají máslo na hlavě, neboť přece není možno, aby to "nedělali takhle všichni" (nedělá se/neudělalo by se to zřejmě výhradně tehdy, když není ta možnost, ale příležitost za pačesy musí přece čapnout každý!) a druzí nadávají, kam ten svět spěje, že tohle je obhájitelné a normální. :-) Nicméně je to celkem zajímavé tu ty diskuse sledovat, až se divím, že se podobné "vášně" na tomhle blogu probudily teprve teď. Ad komentář nade mnou, mám pocit, že už tu nikdo ani tak nehodnotí chování CP jako spíš se jedna skupina snaží ukamenovat argumenty tu druhou, neb je každý přesvědčený o tom svém jakožto nezvratné pravdě a početná skupina oponentů ho dráždí. :-)

30 aeliren aeliren | 2. února 2011 v 1:10 | Reagovat

[29]: Vím, jen bůhvíproč se mě tohle téma dotklo. Většinou mě všechno nechá v klidu - stejně tak spoustu věcí se rozhodnu neřešit, ale zrovna tohle mám chuť obhajovat až bůhvíkam, ačkoliv je mi známo staré provažené "arguing on the internet is like...". Prostě mi přijde neuvěřitelné, že jsou lidi, kteří to nevidí jako já :). Ale děkuji za záminku/důvod/omluvu proč skončit. Už jsem domluvila, myslím, že jsem se stejně vyjádřila až příliš jasně.

31 Pletýnka Pletýnka | 4. února 2011 v 15:19 | Reagovat

[13]:
Je slyšet z toho co mluvíš že jsi ještě mladá a "nezkušená"
Hlavně mě baví ta intelektuální stylistika psaní, snad z toho brzy vyrosteš, je to fakt vtipné používat v komentářích, pedagožka co?

Myslím že by R. neocenil kdyby to CP bojkotovala

Chlapi ráda pomáhají, ale až poté co zjistí že je žena v něčem schopná, těm co jsou úplně neschopné nepomohou
CP nepokládej si otázky co na Tobě vidí, znám spoustu chlapů, třeba modelů co chodí se stokilovkama nebo intošů co paří s obyčejnýma holkama s výučákem-okolí se diví, a oni pak v soukromí řeknou-já si u ní vážím jiných vlastností než kterými oplývám já, umí se postarat, skvěle vaří, je klidná, hodná...prostě banalityt kterým se Alfa Samice často smějou
člověk to nepochopí, tak to neřeš a užívej si

32 Pletýnka Pletýnka | 4. února 2011 v 15:20 | Reagovat

[30]:
jinak uznávám že "mladí" mají v momentální době určitou krizi hodnot, ale tohle se podle mě cyklicky opakuje v různých obdobích, třeba za 50 let tu bude zase přísná morálka

33 Mystery Mystery | 4. února 2011 v 16:16 | Reagovat

[28]:
Vážně mě fascinuje, jak dokážeš překroutit celý význam komentáře (očekávám, že se dozvím, že se nic takového nestalo). Pak je opravdu milé, žes mi definovala význam "umravňování".

Jen by mě zajímalo proč ty kometáře nepíšete normálně, neříkáte jen čistě svůj názor, ale přidáváte spostu "okecávaček", díky nimž to pak vypadá tak sesroubovaně. Přece jenom, když můžem všichni všem tykat, tak nemusíme psát šíleně formálně a diplomaticky a tak, aby to mělo nádech toho: jsem lepší než ty..
Tak a klidně mě sežerte, protože jsem napsala svůj názor (což je správné, jak jsem si tu už přečetla ;))

34 aeliren aeliren | 4. února 2011 v 17:13 | Reagovat

[33]: Můj komentář 28 nebyl úplně nejvhodnějším prezentováním mého postoje - teď vidím, že může být chápán agresivněji, než byl myšlen. Jestli za to může moje "šroubovanost" a "intelektuálský styl psaní", to nevím, píšu a mluvím takhle normálně všude. Žádný stín něčeho lepšího v tom nebyl, jsem zkrátka zvyklá takhle mluvit, protože takhle mluví moje okolí. Šroubovanost asi v zásadě uznávám, ono když se celý dny přu s matematiky a fyziky /kteří mají velmi specifický styl konkrétního a přesného (a otřesného) vyjadřování/, tak asi něco z toho přešlo i na mě. Chtěla jsem původně dodat, že ten co si myslí, že si svým slohem hraju na něco lepšího, je jako když si člověk neovládající pravopis stěžuje, že ho někdo degraduje tím, že píše správně, ale bylo by to jen přilévání do ohně, tudíž to neřeknu ;).

[31]: Na tvůj komentář jsem taky původně reagovat nechtěla, ale když už se musím obhajovat, tak to vemu vcelku. Pedagožka ani intelektuálka nejsem, jsem zcela normální. Můj sloh viz. výše. Mladost a nezkušenost jsou relativní pojmy, pokud jsou mladé všechny ženy pod 30 a nezkušené ty, co neprožili 10letý vztah alespoň se 4 muži, tak máš pravdu, jinak myslím že ne.

Tak. Ale to už byl úplně off topic příspěvek a jestli budu chtít do téhle "diskuze", která už se vůbec netýká žádného tématu napsat ještě nějaký komentář, tak už se vážně půjdu zahrabat jako nesnesitelná osoba.
Pokud ještě někoho z vás můj styl projevu uráží, není to můj záměr a nelíbí se mi to, nicméně mluvím (a píšu) jak mi zobák narostl.

35 Mystery Mystery | 4. února 2011 v 20:33 | Reagovat

Když ty neříkáš, co si chtěla říct, tak já neřeknu, že i přesto, co tvrdíš, si budu myslet, že se příliš snažíš o nadhled. Promiň, ale když si to po sobě přečteš, vyznívá to přesně jak říkám.

36 Sayuri Sayuri | 7. února 2011 v 17:38 | Reagovat

Kdo z Vás tu říká, že by se radši nechal vylít, kecá. A nebo to nemůře říct stoprocentně...... Proberte se ..on jí to nabídl..... a taky si myslím, že je to věc CP než vaše... ;) ... it's my opinion

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama